Propozice Vánočního turnaje 2011 *Atlas Cup* 15. ročník
1. Organizátor - Florbalový klub Atlas ČKD Blansko
2. Záštita – starosta města Blanska Ing. Lubomír Toufar
3. Termín konání - 28. - 29. prosince 2011
4. Místo konání - Blansko, hala TJ ČKD na ul.Údolní 10 ( u kuželny )
5. Organizační štáb
Martin Pivoda - ředitel turnaje
Ing. Jiří Obalil - hlavní rozhodčí
Martin Šamalík - hlavní pořadatel
Jan Charvát, Josef Jalový, Martin Malík, Jiří Syrový - technické zabezpečení
6. Účastníci - 16 týmů, pořadatel si vyhrazuje právo vybrat účastníky s potvrzením jejich přihlášky a zasláním rozlosování s přesným časovým rozpisem. Prosíme o zaslání kontaktních údajů na vedoucí týmů.
7. Informace – Martin Pivoda Sloup 225, 679 13
Mobil 721 414 116, 724 131 846, e-mail : fbkatlas@email.cz
8. Prezentace - Nejpozději 1 h před prvním zápasem svého týmu. Týmy odevzdají vyplněný zápis s pravdivým jménem, příjmením a číslem hráče.
9. Ubytování - Pořadatel pro tento ročník nenabízí možnost ubytování přímo v hale, blízko u haly Hotel Probe Blansko 516 414 987, Hotel Dukla Blansko 516 418 736. K dispozici je i ubytovna Aquapark 516 428 921
10. Startovné – 3.000 Kč/tým, zahrnuje pronájem haly, rozhodčí, pronájem mantinelů, poháry, ceny aj. Platí se na č. účtu 09 26 26 30 23/0800, nejpozději do 20. 12. 2011
11. Hrací systém - První den ve 4 skupinách každý s každým, hrací doba 2x12 min hrubý čas přestávkou mezi poločasy (doba na zápas 35 min), nutnost být připraven ihned po skončení předchozího zápasu. Vítěz skupiny postupuje přímo do čtvrtfinále, týmy ze 2. a 3. míst hrají osmifinále. V play off hrací doba 2x15 min (na zápas 45 min.), při nerozhodném výsledku trestná střílení dle pravidel florbalu.
12. Rozhodčí - Odměna za zápas 70č první den, 90č druhý den
13. Námitky - Řeší tříčlenná komise ve složení ředitel turnaje, hlavní rozhodčí a 1 z rozhodčích zápasu nejpozději do 10 min. po zápase proti vkladu 500 Kč, který v případě zamítnutí propadá. Rozhodnutí komise je konečné. Herní situace v zápase jsou plně v kompetenci
14. Ceny - Vítěz získává putovní pohár + finanční hotovost 3000 kč + věcné ceny, druhý tým - putovní pohár + finanční hotovost 2000 kč + věcné ceny, třetí tým – finanční. hotovost 1000 kč + a věcné ceny. Nejlepší jednotlivci budou rovněž odměněni.
15. Poznámka - Pořádající oddíl očekává bezkonfliktní průběh v přátelské vánoční atmosféře.
Za pořadatelský klub
Martin Pivoda